Frequently Asked Questions

Θέλω να κάνω κράτηση

1. Tι υπηρεσίες και παροχές περιλαμβάνονται στη χρέωση μιας κράτησης;

Φροντίζουμε να σας παρέχουμε όσα χρειάζεστε για να έχετε μια άνετη διαμονή. Κατά την άφιξή σας στο κατάλυμα, θα βρείτε πετσέτες, ατομικά είδη περιποίησης (σαπούνι χεριών, αφρόλουτρο), είδη παρασκευής καφέ, ροφήματος, χωρίς κάποια έξτρα χρέωση. Αν η κράτησή σας ξεπερνάει τις 3 διανυκτερεύσεις, τότε σας παρέχεται καθαρισμός του καταλύματος και αλλαγή σεντονιών, πετσετών χωρίς έξτρα χρέωση από το συνεργείο καθαρισμού της εταιρείας.

Η ομάδα μας είναι διαθέσιμη 24/7 μέσω σύγχρονων εφαρμογών επικοινωνίας ώστε να ανταποκριθεί ανά πάσα στιγμή σε οποιοδήποτε αίτημά σας.

2. Πως κάνω κράτηση της υπηρεσίας μεταφοράς;

Μόλις επιβεβαιωθεί η κράτησή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον υπεύθυνο κρατήσεων και να του δώσετε τις απαραίτητες πληροφορίες ώστε να κλείσετε την υπηρεσία μεταφοράς, η οποία έχει έξτρα χρέωση και εξαρτάται από τον αριθμό των επισκεπτών.

3. Πως έχω πρόσβαση στο κατάλυμα;

Την ημέρα της άφιξής σας, μεταξύ 12:00-14:00 λαμβάνετε μέσω email και εφαρμογών επικοινωνίας όλες τις χρήσιμες πληροφορίες του καταλύματος ώστε να έχετε μια εύκολη και ανέπαφη πρόσβαση στο κατάλυμα.

4. Κατά την άφιξή μου, συναντώ κάποιον;

Κατά την άφιξή σας, δεν είναι απαραίτητο να συναντήσετε κάποιον από εμάς, εφόσον έχετε ενημερωθεί πλήρως για τον τρόπο εισόδου στο κατάλυμα. Η ανέπαφη πρόσβαση εξυπηρετεί ακόμα και τις last-minute κρατήσεις χωρίς να ανησυχείτε για την ακριβή ώρα άφιξής σας στο κατάλυμα. H ομάδα μας είναι πάντα διαθέσιμη να απαντήσει άμεσα και να σας βοηθήσει σαν να βρίσκεται εκεί.

5. Πως μπορώ να λάβω ειδική προσφορά αν ανήκω σε group;

Αν ενδιαφέρεστε να πραγματοποιήσετε κράτηση για group, σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας συμπληρώνοντας τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρείτε στο παρακάτω link: https://www.airstay.gr/el/contact/

H ομάδα μας θα απαντήσει άμεσα στο αίτημά σας με την καλύτερη προσφορά για εσάς.

6. Τι ώρα ξεκινάει το check in;

Το πρώτο check in ξεκινάει στις 14:00. Από εκείνη την ώρα, μπορείτε να μπείτε στο κατάλυμα ό,τι ώρα επιθυμείτε εσείς. Ένα αίτημα για νωρίτερο check in γίνεται αποδεκτό αφού ενημερωθούμε 24 ώρες πριν την άφιξή σας και εφόσον το κατάλυμα έχει προετοιμαστεί κατάλληλα για να σας υποδεχτεί.

7. Τι ώρα είναι το τελευταίο check out;

Την ημέρα αναχώρησής σας είναι αναγκαίο να κάνετε check out μέχρι τις 11:00π.μ. Το κατάλυμα πρέπει να αερίζεται σωστά και να προετοιμάζεται κατάλληλα ώστε να υποδεχτεί τους επόμενους επισκέπτες την ώρα του check in.

8. Ποια είναι η πολιτική σας σε περίπτωση ακύρωσης;

Οι πολιτικές ακύρωσης ενδέχεται να διαφοροποιούνται, ανάλογα με την εκάστοτε πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε για την κράτηση, την πολιτική της εταιρείας και τις ημερομηνίες της κράτησής σας.

Σε περίπτωση Κράτησης μέσω της ιστοσελίδας μας, ισχύει η εξής πολιτική:

- για ακύρωση κράτησης 14 ημέρες πριν την άφιξη δεν υπάρχει χρέωση,

- για ακύρωση κράτησης από 14 μέχρι 7 ημέρες πριν την άφιξη χρεώνεται το 50% του συνολικού ποσού της κράτησης,

-σε κάθε άλλη περίπτωση γίνεται χρέωση όλου του ποσού.

9. Πως μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου;

Αν έχετε πραγματοποιήσει την κράτηση μέσω της ιστοσελίδας μας, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας, μέσω mail, viber, whatsapp, imessage ή τηλεφωνικά ώστε να καταχωρηθεί το αίτημά σας και να προχωρήσουμε στην έγκαιρη ακύρωσή της.

10. Ποια είναι τα πλεονεκτήματα ενός online check in/out;

Είναι εύκολο, γρήγορο και ασφαλές. Mπορείτε να φτάσετε στο κατάλυμα οποιαδήποτε ώρα επιθυμείτε, χωρίς να έρθετε σε επαφή με κάποιον και χωρίς να καθυστερήσετε σε οποιαδήποτε διαδικασία check in. Για να έχετε ανέπαφη πρόσβαση στο κατάλυμα, χρειάζεται να έχετε μαζί σας smartphone, tablet ή υπολογιστή με πρόσβαση στο διαδίκτυο.

11. Τι πρέπει να κάνω αφού πραγματοποιήσω την κράτηση;

Μόλις καταχωρηθεί η κράτησή σας, λαμβάνετε την επιβεβαίωση της μέσω email. Σιγουρευτείτε ότι έχετε συμπληρώσει το σωστό αριθμό τηλεφώνου σας, καθώς τη ημέρα της κράτησης θα λάβετε όλες τις χρήσιμες πληροφορίες για την πρόσβασή σας στο κατάλυμα. Αν γνωρίζετε ότι εκείνη την ημέρα δε θα έχετε πρόσβαση στο internet, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να σας στείλουμε εγκαίρως όλες τις χρήσιμες πληροφορίες.

Σχετικά με τη διαμονή μου

1. Υπάρχει κάποια ένδειξη έξω από τα κτίρια σας;

Σε κάθε μας κτίριο ή κατάλυμα υπάρχει ένδειξη με το όνομα του, το σήμα της εταιρείας και τα τηλέφωνα επικοινωνίας μας, ώστε να μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας κάθε στιγμή.

2. Η κουζίνα είναι εξοπλισμένη;

Κάθε κατάλυμα διαθέτει πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα με συσκευές και σκεύη μαγειρικής, ιδανική για προετοιμασία φαγητού.

3. Περιλαμβάνονται προσωπικά είδη περιποίησης;

Φυσικά, σας παρέχουμε τα βασικά ατομικά είδη περιποίησης, όπως σαπούνι χεριών, αφρόλουτρο/ σαμπουάν. Είμαστε πάντα διαθέσιμοι να απαντήσουμε σε οποιοδήποτε αίτημά σας.

4. Υπάρχει χώρος στάθμευσης στα καταλύματα;

Τα καταλύματά μας δε διαθέτουν χώρο στάθμευσης. Παρ' όλα αυτά, όλα μας τα κτίρια βρίσκονται σε ασφαλείς και ήσυχες γειτονιές, οπότε μπορείτε να σταθμεύσετε ακριβώς έξω από το κτίριο μας.

5. Επιτρέπεται το κάπνισμα;

Το κάπνισμα απαγορεύεται αυστηρά μέσα στα καταλύματα, στους χώρους της Εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων όλων των δωματίων, των κοινόχρηστων χώρων, των ανελκυστήρων, των διαδρόμων, των κλιμακοστασίων, του λόμπι. Σε περίπτωση που βρίσκεστε σε ανοιχτό εξωτερικό χώρο (έξω από τα καταλύματα ή στο μπαλκόνι), σας συνιστούμε να αποφεύγετε το κάπνισμα κοντά σε άλλους επισκέπτες, ώστε να μην διαταράσσεται η διαμονή τους.

6. Επιτρέπονται πάρτυ ή κοινωνικές συναθροίσεις;

Σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας μας, απαγορεύεται οποιαδήποτε κοινωνική συνάθροιση στα καταλύματά μας.

7. Επιτρέπονται τα κατοικίδια;

Για να εξασφαλίσουμε την αρμονική διαμονή όλων των επισκεπτών μας, δεν επιτρέπουμε την παραμονή κατοικιδίων στα διαμερίσματα ή στους κοινόχρηστους χώρους των καταλυμάτων. Μπορείτε να ενημερωθείτε για τις εξαιρέσεις στο παρακάτω link: https://www.airstay.gr/terms-and-conditions/

Είμαι ιδιοκτήτης ακινήτου

1. Τι είναι η βραχυχρόνια μίσθωση;

Ως βραχυχρόνια μίσθωση ορίζεται η μίσθωση ακινήτου που συνάπτεται μέσω των ψηφιακών πλατφορμών για συγκεκριμένη χρονική διάρκεια με μόνη παροχή αυτή των κλινοσκεπασμάτων. Ειδικά για τη βραχυχρόνια μίσθωση, «ψηφιακές πλατφόρμες» νοούνται όσες παρέχουν εξειδικευμένα εργαλεία για τη σύναψη της μίσθωσης ηλεκτρονικά και δεν περιορίζονται στην προβολή του «ακινήτου».

2. Γιατί να την προτιμήσω από τη μακροχρόνια μίσθωση;

Ο τρόπος αξιοποίησης ενός ακινήτου εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Σίγουρα ο κάθε τρόπος (βραχυχρόνια ή μακροχρόνια μίσθωση) έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Ξεχωρίσαμε τρεις βασικές διαφορές της βραχυχρόνιας από τη μακροχρόνια μίσθωση:

1. Κέρδος:

Σίγουρα, η ενοικίαση ενός ακινήτου για μερικές ημέρες αποδίδει περισσότερα χρήματα από την ενοικίαση του για ένα έτος. Ειδικά, στην περιοχή που δραστηριοποιείται η Airstay, υπάρχει μεγάλο ποσοστό ανθρώπων που χρειάζονται κατάλυμα για μερικές ημέρες μόνο λόγω της διέλευσης από το Διεθνές Αερολιμένα Αθηνών, ή της παραμονής τους στα εκθεσιακά κέντρα (MEC Παιανίας, Metropolitan Expo). Έτσι, ο ιδιοκτήτης επιλέγει την τιμή διανυκτέρευσης ανάλογα τη χρονική περίοδο, την ζήτηση και τον ανταγωνισμό. Σύμφωνα με τα στατιστικά και τα σχόλια που λαμβάνουμε όλα τα χρόνια λειτουργίας μας, είναι πολύ σημαντικό για έναν επισκέπτη να μπορεί να ξεκουράζεται έστω και για λίγες ώρες σε ένα άνετο και οικείο κατάλυμα. Σίγουρα, η μακροχρόνια ενοικίαση αποφέρει στον ιδιοκτήτη ένα σταθερό χρηματικό ποσό, αλλά η βραχυχρόνια μίσθωση με μια σωστή διαχείριση αποφέρει μεταβαλλόμενο κέρδος.

2. Φθορά: Σε μια συνθήκη βραχυχρόνιας μίσθωσης, το κατάλυμα καθαρίζεται σε τακτά χρονικά διαστήματα από συνεργείο καθαρισμού και ελέγχεται για την οποιαδήποτε φθορά. Αντίθετα, σε μια μακροχρόνια μίσθωση, το κατάλυμα δεν ελέγχεται ενώ ο ένοικος περνάει περισσότερο χρόνο μέσα στο κατάλυμα από ότι ένας επισκέπτης ο οποίος παραμένει στο κατάλυμα για λίγες ώρες.

3. Ευελιξία: H ευελιξία που προσφέρει η βραχυχρόνια μίσθωση είναι βασικός παράγοντας για πολλούς ιδιοκτήτες, αφού το κατάλυμα δε δεσμεύεται αποκλειστικά σε έναν ενοικιαστή και ο ιδιοκτήτης μπορεί να έχει συχνή πρόσβαση σ' αυτό.

3. Ποιες είναι οι υποχρεώσεις μου ως ιδιοκτήτης;

Η εταιρεία μας αναλαμβάνει ο,τιδήποτε μπορεί να αφορά το κατάλυμα. Από τη διαμόρφωση του χώρου ώστε να ταιριάζει στο χαρτοφυλάκιο των ακινήτων μας, τη διαχείριση των κρατήσεων, τη λογιστική καταχώρηση, ως τη συντήρηση και τον καθαρισμό.

4. Τι καταλύματα αναλαμβάνετε;

Τα καταλύματα που αναλαμβάνουμε πρέπει να πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια. Το βασικό απ' αυτά αφορά την τοποθεσία τους. Όλα μας τα καταλύματα βρίσκονται σε ακτίνα 10χλμ από το Διεθνές Αερολιμένα Αθηνών-Ελευθέριος Βενιζέλος. Η καλή κατάσταση και η δυνατότητες του καταλύματος ως προς τις παροχές που μπορεί να έχει ένα επισκέπτης μένοντας σ' αυτό είναι επίσης σημαντικά κριτήρια. Η ομάδα μας αξιολογεί το ακίνητό σου και σου προτείνει την καλύτερη λύση αξιοποίησης του για εσένα. Συμπλήρωσε τη φόρμα ενδιαφέροντος εδώ: https://www.airstay.gr/el/eisai-idiokthths-akinhtoy/